Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 30 View Live

Transfăgărășan & Transalpina într-o zi – Romania 2018

Am realizat acest clip cu ocazia excursiei în Bulgaria și România. Nu am parcurs propriu-zis cele două drumuri în aceeși zi, dar dacă se restrânge circuitul doar la Transfăgărașan și Transalpina, e...

Detensionare și cultură în Yogyakarta

Am călătorit toată noaptea cu trenul din Bandung. Lăsam în urmă mii de luminițe, unele aproape, altele mai îndepărtate, pe măsură ce ne apropiam de Yogyakarta. Ne părea rău că mergeam cu trenul de...

Despre Denpasar, capitala insulei Bali

Despre Denpasar, capitala sau orașul-reședință a insulei Bali am mai scris aici, dar revin cu câteva completări. Când am ajuns a 3-a oară și ne-am decis să stăm o lună, ne-am găsit o garsonieră/casă...

Pe un vulcan activ din Sumatra de Vest, la peste 2700m altitudine

Ne-am reîntâlnit cu prietenii din Padang, după aproape 3 luni de absență. Fusesem plecați în Bali și pe Gili Air de la începutul lunii decembrie, până la sfârșitul lui februarie. Am făcut două...

Clik here to view.

Lacul Maninjau – poate cea mai frumoasă locație din Sumatra de Vest – partea...

Reluând firul poveștii de unde l-am lăsat, două săptămâni mai târziu, în 1 Aprilie 2015, am plecat spre Lacul Maninjau, pe cea de-a doua rută, anume prin Pariaman (148km). Ca într-o glumă slabă, am...

Bukittinggi și Valea Harau, din Sumatra de Vest

Plouase în munți, iar seara, când am ajuns în Bukittinggi, ne-am căutat rapid o cazare unde am putut negocia destul de mult prețul. Orașul se poate vizita rapid. În afară de piața și parcul din jurul...

Orașul Padang din Sumatra de Vest, cu bune și rele

Am mai scris despre Padang, dar e nevoie să mai vin cu niște completări. Orașul în sine nu reprezintă un motiv pentru care să mergi în Sumatra de Vest, dar e aproape inevitabil de ocolit. Aeroportul...

Urangutanii din Ketambe – un loc mai puțin comercial din Sumatra de Nord

:: continuare de aici :: 6 Iunie: Parapat – Berastagi Am plecat relativ devreme de la Liberta Homestay. Mă înmuiasem prea tare și în cele 5 zile petrecute acolo, m-am dezobișnuit de trezirea cu alarmă....

Tărâmul Gayo: cafeaua arabica din Sumatra și birocrația din Bireuen

:: continuare de aici :: 9 Iunie: Ketambe – Takengon Drumul din Ketambe spre Blagkejeren (aproximativ 75km) e pitoresc și m-a obligat să opresc de mai multe ori pentru fotografii. Era rupt de alunecări...

Clik here to view.

Ultimele zile pe scuter, înainte de părăsirea Sumatrei

:: continuare de aici :: Sibolga e mai puțin conservator decât orașele prin care am trecut în zilele anteriaore. Populația e 50% islamică, 50% creștină, localnicii sunt un amestec de batak și...

Browsing latest articles
Browse All 30 View Live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.